• HABER
  • BASIN
  • ENGLISH
  • HAKKIMIZDA
  • ÜRÜNLER & ÇÖZÜMLER
  • HİZMETLER
  • PROJELER
  • İŞ ORTAKLARIMIZ
  • E-KATALOG
  • İLETİŞİM
Voice Communication System

Hakkımızda

  • Tarihçe
  • Şirket Profili
  • Vizyon, Misyon Ve Değerler
  • Kalite Yönetim Sistemi
  • Kariyer
Voice Communication System

Ürünler & Çözümler

  • İletişim Sistemleri
  • Seyrüsefer Sistemleri
  • Gözetim Sistemleri
  • ATC Sistemleri
  • Barınak Sistemleri
  • Diğer Sistemler
Voice Communication System

Hizmetler

  • Uçuş Kontrolü
  • Sistem Entegrasyonu
  • Hava Trafik Yönetimi Danışmanlığı
  • Anahtar Teslim Proje Yönetimi
  • Diğer Hizmetler
Voice Communication System

Projeler

  • Devam Eden Projeler
  • Tamamlanan Projeler
  • Uluslararası Projeler
  • HAKKIMIZDA
    • Tarihçe
    • Şirket Profili
    • Vizyon, Misyon Ve Değerler
    • Kalite Yönetim Sistemi
    • Kariyer
  • ÜRÜNLER & ÇÖZÜMLER
    • İletişim Sistemleri
    • Seyrüsefer Sistemleri
    • Gözetim Sistemleri
    • ATC Sistemleri
    • Barınak Sistemleri
    • Diğer Sistemler
  • HİZMETLER
    • Uçuş Kontrolü
    • Sistem Entegrasyonu
    • Hava Trafik Yönetimi Danışmanlığı
    • Anahtar Teslim Proje Yönetimi
    • Diğer Hizmetler
  • PROJELER
    • Devam Eden Projeler
    • Tamamlanan Projeler
    • Uluslararası Projeler
  • İŞ ORTAKLARIMIZ
  • E-KATALOG
  • HABERLER
  • BASIN
  • İLETİŞİM
  • ENGLISH
    • VCCS
      • VHF Communications
        • UHF Base Stations
          • Voice Data Recorders
            • Radio Links

VCCS

Tanım

Bir sesli iletişim sistemi (VCS), birden çok iletişim aracını tek bir sistemde birleştirir. Bazı ATS birimleri (örneğin, küçük bir havaalanındaki bir AFIS veya Kule birimi) amaçları için basit bir telefonu yeterli bulabilirken, değişen sayıda sektörü barındıran büyük ATC merkezlerinde veya birkaç ATS biriminin bir araya getirildiği durumlarda durum genellikle böyle değildir. aynı tesiste (örn. bir Kule, Yaklaşma ve Alan kontrol birimleri) bulunur.

Tipik özellikler

Bir VCS'nin neye benzemesi gerektiğine, hangi özelliklerin dahil edileceğine veya insan-makine arayüzünün nasıl görünmesi gerektiğine dair bir standart bulunmamakla birlikte, çoğu sistemde bulunan ortak noktaların listesi aşağıdadır:

Bir dokunmatik ekran arayüzü

Tablanın frekans yönetimine ayrılmış kısmı (frekans seçimi ve ayarı, bağlantı, vb.).

Ekranın telefon kısayollarına ayrılmış bölümü (normalde en büyüğüdür) (tek bir düğme kullanılarak aranabilen telefonlar). Bunlar, bazı sistemlerde birden çok sayfaya yerleştirilebilir.

Ek telefon seçenekleri, örn. tuş takımı, telefon rehberi vb.

Seçenekleri içeren bir kontrol paneli, ör. ses ayarı, çıkış cihazlarının seçimi (örn. kulaklık veya hoparlörler), gelen arama sesi seçimi vb.

İşlevsel düğmeler, örn. çağrıları, konferans çağrılarını, bas-konuş özelliğini vb. aktarmak için.

Rollerin ve karşılık gelen düzenlerin tanımı. Örneğin, farklı ACC sektörleri farklı telefon kısayollarına veya farklı frekanslara sahip olabilirken, yardımcı panelde frekans bölümü olmayabilir.

Bir VCS düzeninin genel bir örneği aşağıda gösterilmiştir:

TAKİP EDİN

 Şeker Mah. 1414 Cad. No: 15 Kat:1 İç Kapı: 3, 06820 Etimesgut/Ankara, TURKIYE

 +90 312 394 49 48

 mail@ma.com.tr

2023 © Copyright MA Engineering Co. Ltd. All Rights Reserved.